MÜDÜRLÜĞÜN PERSONEL HİZMETLERİNE İLİŞKİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI:
1. Sağlık ve yardımcı sağlık hizmetleri sınıfında görev yapmakta olan personelin il içi nakil, görevlendirme, görevden çekilme, görevden çekilmiş sayılma, görevden uzaklaştırma, göreve iade ve Devlet memuriyetine son vermeye ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
2. 663 sayılı Sağlık alanında bazı düzenlemeler hakkında kanun hükmünde kararnameye ekli (II) sayılı cetvelinde yer alan İl sağlık müdürü, ilçe sağlık müdürü, başkan, başkan yardımcısı, başhekim, başhekim yardımcısı, müdür ve müdür yardımcıları ile uzmanlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
3. Eğitim görevlisi, başasistan, asistanların il içi nakil, görevlendirme, görevden çekilme, görevden çekilmiş sayılma, görevden uzaklaştırma, göreve iade, ve Devlet memuriyetine son vermeye ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
4. Avukatlık hizmetleri, genel idare hizmetleri, teknik hizmetler, din hizmetleri, yardımcı hizmetler sınıfında görev yapanların; atama, nakil, görevlendirme, görevden çekilme, görevden çekilmiş sayılma, görevden uzaklaştırma, göreve iade ve Devlet memuriyetine son vermeye ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
5. Sürekli işçilerin atama, nakil, görevlendirme, sözleşme fesih ve göreve iade işlemlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
6. Sağlık ve yardımcı sağlık hizmetleri sınıfında görev yapmakta olan personelin asli memurluğa atanma, ücretsiz izin, hizmet birleştirme ve borçlanma ile hizmet puanı iş ve işlemleri yürütmek.
7. Sağlık personelinin emeklilik ve fiili hizmet iş ve işlemlerini yürütmek.
8. Hizmet Takip Programı iş ve işlemlerini koordine etmek.
9. Sağlık personelinin, diğer kamu kurum ve kuruluşlarına naklen atanmalarına ilişkin iş ve işlemlerini yürütmek.
10.Mal bildirimine ilişken iş ve işlemleri yürütmek.
11.Askerlik sevk ve tehir iş ve işlemlerini yürütmek.
12.Personel özlük dosyalarının devrine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
13.Sendikal iş ve işlemleri yürütmek.
14.Terfi ve intibak ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
15.Şehitlik belgesi, başarı belgesi, üstün başarı belgesi ve maaş ödülü ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
16.Disiplin ile ilgili işlemlerin mevzuata uygun şekilde, zamanında yapılması ve uygulanmasını sağlamak.
17.Haklarında Türk Ceza Kanunu uyarınca tahkikat yürütülen personele ilişkin işlemleri koordine etmek.
18.Personel hakkında; 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun disiplin hukuku hükümlerini, tabi oldukları mevzuatta yer alan (4924 sayılı Kanun, 5258 sayılı Kanun ve 663 sayılı Sağlık Alanında Bazı Düzenlemeler Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamede öngörülen) ihtar puanlarını ve sürekli işçi olarak istihdam edilenler hakkında Belirsiz Süreli İş Sözleşmesinde düzenlenen cezaları uygulamaya ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
19.4483 sayılı Kanun uyarınca ildeki memurların ve diğer kamu görevlileri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
20.İdari yargı mercilerince disiplin cezalarına ilişkin verilen kararları uygulamak.
21.İl disiplin kurulunca verilen kararlarla ilgili yazışmalar yapmak.
22.İlgili mevzuatı gereği yapılacak sınav düzenlemelerine yönelik iş ve işlemleri yürütmek.
23.Personelin aday memurluk eğitimi ile hizmet içi eğitim, mesleki eğitimi ve gelişimi için eğitim materyallerini hazırlamak, eğitim vermek, seminer, sempozyum, konferans, araştırma ve benzeri etkinlikleri ilgili birimler ile koordine ederek düzenlemek.
24.Görev alanı ile ilgili veri toplamak, analiz ve raporlama çalışmalarını yapmak ve/veya yaptırmak.
25.İl Sağlık Müdürü tarafından verilen benzeri görevleri yapmak.